Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նստել են թոշակառուի վզին, փետում են բյուջեի միրուքը

Նստել են թոշակառուի վզին, փետում են բյուջեի միրուքը
14.11.2013 | 23:44
Դիտվել է՝ 3180

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ